TURVALINE OSTUKOHT

Turul juba aastast 2012

Tasuta transport

Ostudel alatest 50 eurost

Tagastusõigus

TAGASTUS JA VAHETUS 14 PÄEVA JOOKSUL

OSTA KOHE, MAKSA HILJEM

intressivabalt.

Kasutustingimused

Järgnevaga lepitakse kokku e-poe Üld-ja kasutustingimused

OÜ Secosport, registrikoodiga 12398025, Kaera 5, 61715, Tõrvandi, Tartumaa (edaspidi Müüja) ja era-või juriidiline isik kes vormistab e-poes www.secosport.ee tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Ostja), on kokku leppinud järgnevates tingimustes.

  1. Üldsätted

  • Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning käesolevas Kasutustingimustes kokku lepitust.

  • Müüja jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi, tootekirjeldusi ja toote ja/või teenuste hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil.

  • Müüjal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi.

  • Kasutajatingimuste, tootekirjelduste, toote ja/või teenuste hindade muudatused tehakse koheselt teatavaks e-poe veebilehel www.secosport.ee.

  • E-poes tellimust vormistades ning enne toote eest tasumist kinnitab Ostja, et on tutvunud Kasutustingimustega ja on nendega nõus. 

  1. Hinnad

  • Kõik e-poes olevad toodete ja teenuste hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

  • Toote ja teenuse hinnad ei sisalda kohaletoimetamise tasu.

  • Müüjal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.

  • Kui Müüja on e-poes muutnud hindu peale Ostja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Ostjale vastavad tooted ja/või teenused vastavalt toote ja/või teenuse tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist. 

  1. Tooted ja ostu sooritamine

  • Kõik kuvatavad tooted ei pruugi alati laos saadaval olla.

  • Kui toodet pole laos piisavas koguses kuvatakse sellekohane info ostukorvis.

  • Kui mõni toode puudub laos ja tellimust ei ole võimalik täita võetakse Ostjaga ühendust hiljemalt kahe tööpäeva jooksul. Ostjale pakutakse välja võimalik kiireim tarneaeg või toote asendamine samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga.

  • Kuvatud tootepildid on illustratiivsed ning võivad erineda tegelikust tootest.

  • Ostusoovi korral tuleb Ostjal lisada toode ostukorvi. Ostukorvi lisamine ei kohusta Ostjat veel toodet ostma.

  • Ostukorvi lisatud toode on enne tellimuse kinnitamist saadaval ka teistele Ostjatele. Ostukorvi toote lisamine ei broneeri toodet.

  • Ostja saab ostukorvis muuta toodete kogust ja toote ostukorvist kustutada.

  • Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal vajutada ostukorvi nuppu ´´Tellin´´.

  • Ostja, kes valib välja soovitud toote ja/või teenuse, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (punase tärniga tähistatud väljad). Müüja ei vastuta Ostja poolt ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse täitmise või mistahes.
  • Müüja informeerib Ostjat, et spordienergiatooted ei ole soovitatavad lastele kuna võivad mõjutada nende aktiivsust

     

  1. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

  • Toote kohaletoimetamist alustatakse, kui Ostja poolt tasutud makse on laekunud Müüja pangakontole v.a. juhul kui Müüja ja Ostja ei ole kokku leppinud teisiti (näiteks Ostja ise järele tulles tasumine sularahas või tasumine kokkulepitud maksetähtajaga).

  • E-poes esitatud tellimused vaadatakse üle koheselt ja Ostjaga võetakse ühendust hiljemalt järgmisel tööpäeval.

  • Toodete tarneaeg poes olevale kaubale on 2-5 tööpäeva sõltuvalt tarneviisist (v.a erandjuhud, kui pakiautomaatide operaatorid ei ole võimalised tagama kokkulepitud tarneaega-eriolukorrad, jõulu-ja aastavahetusperiood, pühad). Juhul, kui tellitud toodet ei suudeta 2-5 tööpäeva jooksul tarnida (tellitud kaupa pole laos) informeeritakse Ostjat sellest koheselt (hiljemalt järgmisel tööpäeval) e-posti teel. Soovi korral on Ostjal võimalus tellimus tühistada ja tasutud summa tagastatakse samale pangakontole millelt tehti makse. Toote eest tasutud summa tagastatakse Ostja pangakonole hiljemalt seitsme päeva jooksul.

  • Toode tarnitakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal ning antakse üle vaid Ostjale. Kolmandale iskule antakse toode üle vaid eelneval kokkuleppel Ostjaga.

  • Ostja saab tellimust vormistades valida järgnevate kättetoimetamisviiside vahel.

    • Kullerpakk (suremõõtmelised tooted, mida ei ole võimalik tarnida pakiautomaadis).

    • Postipakiteenus pakiautomaati-partnerid Omniva, Itella SmartPOST, DPD.

    • Tuleb ise järgi

  • Soovitatav on Ostjal tutvuda valitud teenusepakkuja tingimustega pakkide hoiustamise aja osas.

  • Kättetoimetamise tasu arvestatakse teenusepakkuja hinnakirja alusel ja jääb Eesti piires üldjuhul 3,5-4 euro piiresse (v.a suuremõõtmelised saadetised).

  • Üle 50-eurose tellimuse korral kättetoimetamistasu ei lisandu.

  • Rahvusvaheliste saadetiste korral arvestatakse kättetoimetamise maksumus vastavalt teenusepakkuja hinnakirjale. Ostjal on alati õigus enne tellimuse vormistamist täpsustada rahvusvahelise saadetise kättetoimetamise maksumus Müüjaga.

  • Toodete hävimise ja kahjustumise risk läheb Müüjalt Ostjale üle tellitud toote Ostjale üleandmisega. Kui Ostja ei võta toodet tarneaadressil kokkulepitud ajal vastu, läheb nende hävimise ja kahjustumise risk Ostjale üle vastuvõtuviivitusse sattumise päevast.

  1. Tellimuse eest tasumine, soodustused

  • Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete tarneviis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda teile emailile saadetava arve põhjal, kasutades Paypal teenust või pangalinke Swedpank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, mida pakub Maksekeskus (maksekeskus.ee).

  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest.

  • Kui Ostja e-posti aadressile ei ole tellimuse kinnitust saabunud, ei ole tellimus korrektselt vormistatud, Ostja e-postkast on limiidi ületanud või on ekslikult sisestatud vale e-posti aadress. Kui Ostja e-posti aadressile ei ole 1 tunni jooksul peale tellimuse vormistamist saabunud tellimuse kinnitust, palume ühendust võtta info@secosport.ee.

  • Pangaülekandega tasumise korral on tellimuse kinnituses toodud Müüja rekvisiidid ja pangakonto, kuhu kauba eest tasuda.

  • Paberarvet eraldi kaubaga ei väljastata. Kui Ostja seda siiski soovib, siis saadab Müüja arve Ostja märgitud e-posti aadressile.

  • Vastavalt VÕS on Ostjal õigus tasuda toote ees 50% ostusummast ettemaksuna ja 50% toote kättesaamisel. Sellisel juhul toimetatakse toode Ostjale lunapakina kas valitud postkontorisse või Omniva pakiautomaati.

  • Müüja pakub Ostjale kampaania või püsikliendisoodustusi, mis on ära toodud e-poes või saadetud registreeritud klientidele uudiskirjana. Kampaaniasoodustused on üldjuhul vormistatavad sooduskupongi kasutamisega, mis on kliendile saadetud. Ostja peab sooduskupongi sisestama tellimuse vormistamisel ning saab sellega automaatselt ettenähtud soodustuse.

  • Sooduskupong ei kohaldu teenustele ning kättetoimetamistasudele.

  1. Tellimuse tühistamine ja tagastamine

  • Ostjal on tootele 14-päevane tagastamis-ja vahetussõigus, esitades Müüjale sellekohase kirjaliku Tootetagastus avalduse. Tootetagastus avaldus peab sisaldama Müüja poolt Ostjale väljastatud tellimuse numbrit, Ostja pangakonto numbrit, kuhu Ostja soovib, et Müüja talle tellimuse eest tasutu tagastaks.

  • Tühistatud tellimuse eest tagastab Müüja ostusumma (sh.postikulu) Ostjale hiljemalt 14 päeva jooksul.

  •  Müüjal on õigus tellimus tühistada, kui Ostja ei ole tellimuse eest tasunud 3 tööpäeva jooksul.

  • Toote tagastamisega seotud tingmused on toodud e-poe peatükis Tagastamisõigus. Lisainfo korral palume ühendust võtta info@secosport.ee


 

  1. Muud sätted

  • Lepingu alusel ühe Poole poolt teisele Poolele edastatavad teated, avaldused ja kaebused esitatakse kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-posti teel), kui Lepingust ei tulene teisti. Informatiivse sisuga teateid ja avaldusi, mille teisele Poolele edastamisel ei ole õiguslikke tagajärgi võib esitada ka suuliselt (sh telefoni teel).

  • Kõik lepingu täitmisest tulenevad vaidlused ja lahkarvamused püütakse lahendada Poolteväliste läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlus vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele.

 

  1. Lisainfo

  • Kõiki e-poe tooteid, kampaaniaid või muud olulist infot puudutavad küsimused ja ettepanekud saab esitada e-poe avalehelt Tagasiside

 

Spordime stiilselt!

Teie Secosport