Järgnevaga on kindlaks määratud tarbija (Ostja) ning tarnija( Müüja) ostu-müügi lepingust taganemisel kehtivad nõuded ja tingimused "toote tagastus"

 

Kui kaup Ostjale ei sobi või ei vasta ootustele, on Ostjal õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest (Itella SmartPOST või Omniva pakiteenuse puhul teavitussõnumi saamisest paki jõudmise kohta pakiautomaati).

Toote tagastamisest peab Ostja teavitama Müüjat 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest kirjalikult kasutades Müüja veebilehel olevat Toote tagastamise vormi.

 

Pretensiooni esitamisõigus



Toote nõuetele mittevastavuse korral on Ostjal õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti iseloomu ja põhjuse selgitab välja Müüja. Kui defekt on tekkinud hiljem kui 6 kuu jooksul, selgitab defekti iseloomu välja Ostja. Ootamatu defekti ilmnemisel tuleb Ostjal saata esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul vastavasisuline info e-mailile info@secosport.ee

Teatis peab sisaldama järgmist infot:

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, pakutakse Ostjale toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või kompenseerimist.

Müüja ei vastuta:

Müüja vastab kõigile küsimustele, ettepanekutele ja probleemidele nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul.



Spordime stiilselt!

Teie Secosport