Tagastamisõigus

Järgnevaga on kindlaks määratud tarbija (Ostja) ning tarnija( OÜ Secosport) ostu-müügi lepingust taganemisel kehtivad nõuded ja tingimused.

 

Kui kaup ei sobi või ei vasta ootustele, on Ostjal õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest (Itella SmartPOST või Omniva pakiteenuse puhul teavitussõnumi saamisest paki jõudmise kohta pakiautomaati).

 

 

Toote tagastamissoovi korral tuleb Ostjal saata kirjalikult teade eposti aadresslie info@secosport.ee ja märkida ära järgnev info:

 

Pretensiooni esitamisõigus

Kahjustusega toode

Kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel kohe tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida telliti, tuleb Ostjal Secosporti sellest koheselt e-posti teel informeerida. Tagastuskulu kannab Secosport, tagastamiskulu tõendava dokumendi alusel.

Pretensioon

Toote nõuetele mittevastavuse korral on õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul arvates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti  iseloomu ja põhjuse selgitab välja Secosport. Kui defekt on tekkinud hiljem kui 6 kuu jooksul, selgitab defekti iseloomu välja Ostja. Ootamatu defekti ilmnemisel tuleb Ostjal saata esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul e-kiri aadressil info@secosport.ee järgneva infoga:

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, pakutakse Ostjale toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või kompenseerimist.

Secosport ei vastuta:

Secosport vastab kõigile küsimustele, ettepanekutele ja probleemidele nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul.

Spordime stiilselt!

Teie Secosport

 

 

 

Secosport © 2017