TURVALINE OSTUKOHT

Turul juba aastast 2012

Tasuta transport

Ostudel alatest 50 eurost

Tagastusõigus

TAGASTUS JA VAHETUS 14 PÄEVA JOOKSUL

OSTA KOHE, MAKSA HILJEM

intressivabalt.

Tagastamisõigus

Järgnevaga on kindlaks määratud tarbija (Ostja) ning tarnija( Müüja) ostu-müügi lepingust taganemisel kehtivad nõuded ja tingimused "toote tagastus"

 

Kui kaup Ostjale ei sobi või ei vasta ootustele, on Ostjal õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest (Itella SmartPOST või Omniva pakiteenuse puhul teavitussõnumi saamisest paki jõudmise kohta pakiautomaati).

Toote tagastamisest peab Ostja teavitama Müüjat 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest kirjalikult kasutades Müüja veebilehel olevat Toote tagastamise vormi.

  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis.

  • Kaubal ei tohi olla parfüümi-, pesuvahendi-, suitsu- ega muid lõhnasid. Samuti ei tohi olla kosmeetika- ega hügieenitoodete jälgi. Kauba rikkumise korral on Müüjal õigus tagastatud toote vastuvõtmisest keelduda.

  • Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, tuleb Ostjal kompenseerida kauba väärtuse vähenemine. Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb tootepakend avada, seda kahjustamata. Tingimus ei kehti postipakendile!

  • Tagastamise korral tuleb kaup pakenda korrektselt.

  • Müüja tagastab kauba eest tasutud summa (sh. postikulu) Ostja arveldusarvele hiljemalt 14 päeva jooksul peale toote tagastamist Müüjale.

  • Ostja poolt kauba tagastamisel tasutud postikulu tagastatakse Ostjale juhul, kui Toode oli defektiga, mis ei tekkinud pakendi avamisel või kuii Ostjale saadeti vale toode. Saatmiskulu tagastatkse ka ainult juhul, kui tellimus tagastatakse täies ulatuses.     

  • Müüja aksepteerib tagastust juhul, kui toode on tagastatud Müüjale hiljemalt 30 päeva jooksul alates tagastusavalduse algatamisest.

  • Kui kauba välispakendil on silmaga nähtavaid vigastusi, mis võivad viidatada ka kauba vigastusele tuleb Ostjal sellekohane info hiljem Müüjale edastada.

 

Pretensiooni esitamisõigus



Toote nõuetele mittevastavuse korral on Ostjal õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti iseloomu ja põhjuse selgitab välja Müüja. Kui defekt on tekkinud hiljem kui 6 kuu jooksul, selgitab defekti iseloomu välja Ostja. Ootamatu defekti ilmnemisel tuleb Ostjal saata esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul vastavasisuline info e-mailile info@secosport.ee

Teatis peab sisaldama järgmist infot:

  • Tellija nimi ja kontaktandmed ning tellimuse number

  • Pretensiooni esitamise kuupäev

  • Tootel ilmnenud defekt ja defekti ilmnemise aeg (lisatud fotod defektist)

  • Müüjale esitatav nõue

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, pakutakse Ostjale toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või kompenseerimist.

Müüja ei vastuta:

  • Kliendi süül või hooletul ümberkäimisel tekkinud toote kahjustumise eest

  • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel

  • Defektide eest, mis on tekkinud puuduliku või ebapiisava hoolduse tagajärjel

  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral

Müüja vastab kõigile küsimustele, ettepanekutele ja probleemidele nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul.



Spordime stiilselt!

Teie Secosport